Перейти до основного вмісту

ПОДІЇ

У сфери обслуговування було достатньо часу, аби вивчити українську, - ведучий «Українського радіо». ВІДЕО

Мовний скандал, який виник в одному із столичних супермаркетів через те, що касирка грубо відмовилася обслуговувати клієнтку українською мовою, закінчився доганою і звільненням працівниці, а ще збурила українське суспільство.

Деякі експерти повністю підтримали такі радикальні методи боротьби з порушниками мовного закону. Адже від 16-го січня 2021-го року набули чинності норми про обслуговування споживачів українською мовою. І всі надавачі послуг та їхній персонал, незалежно від форми власності, мали час, аби підготувати до цього і  обслуговувати та надавати інформацію про товари й послуги українською.

На цьому наголосив керівник аналітичного відділу Центру контент-аналізу, журналіст «Українського радіо» Сергій Стуканов.

«Коли виникає ситуації, що не в змозі чи не хоче задовольнити мовні потреби, то це дуже дивна ситуація. В даному разі мережа вчинила правильно, тому що відмова українсько, вона крім того  була здійснена в доволі хамський спосіб з боку працівниці, відтак їй виписали догану і звільнили. Це добрий приклад, який показує, якщо ви працюєте в сфері обслуговування, то ви повинні бути клієнтоорієнтованими і задовольняти їхні потреби», - зазначив Стуканов.

У проблематиці розбиралися наші журналісти. Подробиці  дивіться у черговому випуску "ЧП-ДНЯ" на телеканалі «ЧП.INFO».

Допомогти "Службі розшуку дітей" - тут

Приєднуйтесь до "Магнолія-ТВ" на Facebook!

Область:  Київ

О 12:26 до оперативно-диспетчерської служби Бучанського району надійшло повідомлення про пожежу в с. Немішаєво по вул. Південна. На м...

До Служби порятунку «101» у Прилуцькому районі звернувся мешканець с. Ковтунівка Яблунівської територіальної громади з проханням допомог...

Про це голова Херсонської ОВА Олександр Прокудін повідомив у телеграм-каналі: "Минулої доби під ворожим вогнем та авіаударами опинили...

X